Två Pass

Tjenare!
Idag blev det två träningspass. Först var det träning på klubben Hilti Stockholm kl 9.00 med Pappa. Sen kl 17.00 var det träning i Tensta BK. Morgonpasset vart som vanligt tufft, med tung uppvärmning genom att jogga runt och göra olika rörelser + den vanliga stående uppvärmningen, sen var det dags för liggande. Eftersom det närmar sig match så försöker man finslipa sig på sparringen, det var jag, Johannes och Hinke som sparrade. Super nyttigt och super kul! Och som vanligt ett h*lvete på säcken direkt efter. Men skönt är det efter! På morgonpasset var det Jag, Johannes, Hinke, Eddie, Sofie, YosefPauline, Sakis och Emma som tränade. Joar och Tom Karlsson kom förbi och hälsade på! Jätte Roligt att se dom båda! Joar tränar ju med oss men har gaddat sin höger arm så tar det lite lugnt med träning för bästa möjliga läkning. Tom är en god vän till mig och Pappa som vi har tränat med många dagar och timmar! En av ganska få som alltid ställer upp och sparrar när man behöver. Riktigt duktig boxare.























Minen efter Pappas mördarpass!





Eftermiddags träningen var som sagt på Tensta BK. Det var jag, Johannes och Eddie som åkte. Det var första gången Eddie kom till Tensta BK och han körde på bra, och började lära känna folket där lite. Eddie är förresten som en lillebror för mig eftersom vi har växt upp tillsammans och våra Pappor har alltid varit bästa vänner. Eddie är därför Familj! Det var kul att vara där + att jag fick info om matchen på lördag i Kungshamn. Vi åker fredag ca kl 14.00, matcherna går på lördag och vi kommer hem på söndagen.

Igår kväll vägde jag 84.7kg och idag efter Tensta passet vägde jag 82.5kg. Det känns bra och man är taggad!

Jag vill oxå passa på att tacka Tom Karlsson för en sen julklapp till Team Ahlin, en fin special upplaga av boxningstidningen Boxing News. Och vill även tacka Hinke för boken Den Perfekta Träningsmaten. Stort tack!




ENSAM ÄR INTE STARK!


Kommentarer
Postat av: Joar

Tunga bilder ;)



Nae, men riktigt kul att se er kämpa idag på träningen trots att det rycker i boxningsnerverna varje minut jag spenderade i lokalen. Bara några dagar till, sen jävlar blir det hårdträning! :D



Vi syns imorrn!

2010-01-13 @ 22:36:34
Postat av: Oscar Ahlin

Tack Joar för att du hjälpte till att fota idag!!!

det var guld att du kom dit idag.. lyfte stämningen.

yes, vi ses imorgon!! :)

2010-01-13 @ 23:10:22
URL: http://oscarahlin.blogg.se/
Postat av: Annika

Blir alldeles matt bara av att se bilderna! Se nu till att K kör försiktigt till Kungshamn.



Lycka till!

2010-01-15 @ 10:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0