Match På Lördag

Hejsan!
Nu är det sista förberedelserna inför matchen på lördag. Idag tränade vi ett stenhårt pass med PappaHilti kl 10.00. Det var jag, Johannes, SamuelFredrik, Hinke, Sofie, Pauline, Serge + 1 polare och Monir. Pappa körde slut på oss som vanligt. Det vart ett liknande pass som det var i fredags. Stenhård uppvärmning så man är helt slut, magövningar, armhävningar och massa upphopp. Det blev jag, Johannes och Hinke som sparrade. Vi körde en trea. Så det blev minst 4 minuter i varje rond. Och avslutning på säcken.


Nu börjar fighten närma sig. Första för vårterminen 2010. Vikten rör sig sakta men säkert ner. Efter träningen idag visade vågen 84.2kg. Kosten går bra och jag känner inte så mycket söt sug. Nu är allt fokus på match. Imorgon är det träning igen. Vi åker till Kungshamn på fredag. så ett pass på fredag blir det oxå, någonstans. antingen på Hilti eller när vi kommer fram till Kungshamn.


ENSAM ÄR INTE STARK!!!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Sjukt grym träning! Var nöjd över att jag fick köra lite mer på säcken än min polare också:D

Klart att det blir träning på Hilti på fredag vafaaan, Kungshamn får skåda en grym boxare lite senare på dagen ju!

2010-01-11 @ 19:49:04
Postat av: Oscar Ahlin

super skoj på träningen.. sen Sofie ska vi små sparra lite så du vänjer dig.. :)

hehe .. :) gullig du e! :) tack så mycke! jag hoppas oxå på en träning då.. :)

ses imorgon :)

2010-01-11 @ 21:52:57
URL: http://oscarahlin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mjo, det måste vi göra, känns som att jag får epilepsianfall när ett slag närmar sig, haha! Kan man vara mer ovan?!

2010-01-11 @ 22:12:50
Postat av: Oscar Ahlin

De löser sig! vi fixar det! :)

allt e vana bara! :P

2010-01-11 @ 23:33:51
URL: http://oscarahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0