Träning & Helg

Träningen imorse var grym! Det blev uppvärming, massa mag övningar och armhävningar och så 10 ronder skuggboxning med olika intervaller och uppgifter, lite säck för alla förutom för mig och Johannes som skulle sparra lätt för att Johannes ska ha avståndet till imorgon. Extremt jobbig träning. Men jag vet att Mr Torsten Ahlin kan ännu värre! Och det kommer ju jag och Johannes få smaka på, på eftermiddagspassen nästa vecka i två dagar (måndag och tisdag). Johannes körde lite egen uppvärmning idag med svettdräkt. Men Pappa fick in han på våran skugg ändå. Idag på träningen var det relativt mycke folk, jag, Johannes, Joar, Hjalmar, Stefano, Lii, Kristian Och Hakim!












Tack Jannika Navjord för de fina bilderna!


Imorgon kl 06.30 ska jag och Johannes Torres möta Pappa Ahlin i Gubbängen för där ska vi möta Tonton för att åka till Tidaholm eller någonstans i närheten. Johannes ska ha match. Det blir super kul. Och han kommer mosa snubben! Johannes har sett bra ut på träningen hela veckan, med bättre teknik, bra fokus och stark vilja.
Så nu är det bara gå in för att göra sitt jobb.

Det är helg och lite skön vila. Tack vare Pappas träning idag så känner man sig förtjänt av lite vila.
Sen nästa vecka blir de hårdträning fram till torsdag då vi i Tensta BK åker och gör Göteborg osäkert!

Trevlig helg!


ENSAM ÄR INTE STARK!


Kommentarer
Postat av: Stefano

ha en trevlig helg oscar, hälsa team ahlin

2009-10-23 @ 19:00:27
Postat av: Oscar Ahlin

Tack desamma!! =)

2009-10-23 @ 19:14:56
URL: http://oscarahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0