Träning & Födelsedag

Tjena!
Idag fyller jag 20 år. På träningen idag på Hilti fick jag en födelsedagsträning. Det innebär att man får sparra alla som är på klubben den dagen. Men på olika förutsättningar beroende på vem man kör med. På träningen idag var det Jag, Johannes, Joar, Hjalmar, Jannika och Sofie. Jag fick börja sparringen mot Jannika som är en riktig igel och slår bra och mycket. Efter henne var det Joar som fick puckla på mig. Vilket jag tror han gillade. Sen var det Sofies tur, hon körde på i bra tempo. Efter det var det Hjalmar då vart det vanlig sparring och jag fick slå tillbaka. Innan skulle jag bara gå undan. Sist men inte minst var det Johannes, så körde vi i tre ronder som var mellan 5-10 minuter långa. Så lite fina märken har jag ju fått!




Efter träningen så åkte jag och Pappa till Peter Lövgren, som knäckte lite rygg och nacke på oss. Peter är en riktig super kompis som har hjälpt oss i alla väder och kläder! Utan honom hade varken jag eller Pappa funkat!


Nu ska jag och Pappa iväg och träffa Kent Einarsson (AEEB) och äta en liten födelsedagsmiddag! Det blir jätte trevligt!

Och jag måste få tacka för de fina presenterna jag har fått. Jag fick massa godsaker av Jannika, Hjalmar och Lii! Och så fick jag en jätte mysig tavla av Pappa, med massa foton som det var massa nära vänner och familj till oss som korten var på. Stort Tack!


ENSAM ÄR INTE STARK!

Kommentarer
Postat av: armineee

woow det där är ju typ bästa födelsedagspresenten eveeeer ju :P sparringen alltså! Grattis än en gång :)

2009-10-20 @ 19:46:29
URL: http://armine.blogg.se/
Postat av: Oscar Ahlin

haha visst e de..! =)

underbart!! =)

Tack Armine!! =)

2009-10-20 @ 22:20:15
URL: http://oscarahlin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bra träning idag, inte fööör jobbigt vilket var bra med tanke på att jag kännde mig som en 80år gammal tant pga träningsvärken från igår(gör fortfarande)!Det ända jag ville göra med dig på träningen var iof att slå bort ditt jäkla leende, irriterande, haha! Men vad ska man göra när man är rookie och knappt får in ett slag.... det är bara att skratta åt mig själv och skrika fula ord(det var inte meningen, ska få bort vanan) som jag brukar göra och köra på!:P I morgon kör vi igen... eller antar att du ska träna på morgonen??

2009-10-20 @ 22:40:16
Postat av: Oscar Ahlin

haha Sofie du e rolig du!! =)

du körde bra.. jag kanske e irriterande.. =P ded vet jag inte.. men ni slog på mig bra idag! =)

yes jag kör imorgon som vanligt! =)

hoppas kroppen känns bättre då! =)

2009-10-20 @ 22:49:35
URL: http://oscarahlin.blogg.se/
Postat av: SOFIE

Har hört att andra dagen är värst, haha! Men vi kör på! På torsdag tänkte jag ta med mig yttreligare en rookie:)

2009-10-20 @ 22:53:56
Postat av: Oscar Ahlin

okej.. ingen aning.. träningsvärk e träningsvärk.. tycker alltid de e jobbigt! =P

hahaha

jaså.. vem e de då? =)

2009-10-20 @ 23:07:47
URL: http://oscarahlin.blogg.se/
Postat av: Ottilia

Grattis på födelsedagen!!! :D

Postat av: Fredrik

Fan att jag lyckades bli förkyld OCH få nackspärr tills idag. Jag får spara mina frislag tills nästa år helt enkelt :) Grattis på födelsedagen!!

2009-10-21 @ 22:23:06
Postat av: Oscar Ahlin

Tack så mycke Ottilia!! =)



hahah jaa de var en väldig otur!!!

haha absolut.. jag lägger dom på hög! =)

tack Fredrik!! =) Ses snart!

2009-10-22 @ 18:29:15
URL: http://oscarahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0