Riktigt Skön Söndag

Idag är det ju söndag och det har varit en riktigt skön och lugn dag. Jag åkte till Johannes idag i Tumba och tog de lugnt. Jag fick ett eget litet firande av honom. Det var riktigt kul. Vi kollade lite boxning på datan, käkade lite och spöade på varandra i Fight Night 2004PS2. Det var riktigt kul, vårt derby blev, James Toney (Jag) Vs. Evander Holyfield (Johannes).


Imorgon börjar satsningen till ACBC, Göteborg. antingen två eller tre pass imorgon. På morgonen blir det Hilti som vanligt kl 10.00. Så blir det kanske ett pass på eftermiddagen på Hilti igen, sen sparring på Tensta BK kl 18.00
Hur som helst är det bara att ta sig igenom det. Jag har även ett par kilo att gå ner, så det blir skönt med att rensa kroppen med träning.

Hörs imorgon. Sov Gott!


ENSAM ÄR INTE STARK!



Kommentarer
Postat av: Gani

Nu gäller de gubben kört hårt ;)

2009-10-25 @ 23:11:33
Postat av: Gani

Tyvärr så kan man inte komma o köra me er de här lovet jobbar fan :(

2009-10-25 @ 23:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0