Oscar Ahlin

Hejsan!
Jag heter Oscar och boxas för Tensta BK och tränar på Hilti Stockholm.
I min blogg kommer ni kunna följa mig under min boxningskarriär, mina träningar och mitt liv. =)



En träningsvecka för mig innehåller självklart mest ren boxningsträning. Jag tränas av min pappa, Torsten Ahlin och Tonton Semakala.

Torsten Ahlin: Har över 200 amatörmatcher med ett flertal vinster i de Svenska landslaget. Torsten är även Sveriges genom tiderna äldsta Proffsboxare.

Tonton Semakala: Har i sin amatörkarriär flera SM guld och ett VM brons. Som Proffs har han ett record på 17-1, 4 ko's.



Jag vill samtidigt tacka Peter LövgrenLövgrens Chiropraktorklinik för all hjälp med skador så de finns möjlighet att jag kan utöva idrotten jag älskar!

Stort tack till Hellstone Music som har hjälpt mig med spons i form av kläder samt ekonomisk hjälp vid tävlingar utomlands!

Sist men absolut inte minst, AEEB AB (AE Einarssons byggnads AB) som hjälper mig varje dag med olika saker. Utan Kent & Annika Einarsson skulle inte jag kunna boxas på den nivån jag gör just nu!

Och självklart TACK till alla som gillar min boxning och stöttar mig! Ni är många som hjälper till och stöttar mig!

ENSAM ÄR INTE STARK!




Kommentarer
Postat av: Ganii

tungt skrivet brolle ;)

2009-10-13 @ 22:23:10
Postat av: Oscar Ahlin

Tack Ganii! Må Bäst!

2009-10-13 @ 22:27:13
Postat av: Joar

Bara där mannen! Visa upp dina skills, make them fear you!

2009-10-13 @ 22:32:39
Postat av: Joar

Bra*

2009-10-13 @ 22:33:02
Postat av: Oscar Ahlin

=) Tack Joar!! Snart börjar träningen igen.. ;) de e matcher den 17:e i sthlm.. komma o kolla? ;)

2009-10-13 @ 22:35:38
Postat av: Joar

Nu på lördag, hmm.. tror jag kan då! Vore skitskoj! :)

2009-10-13 @ 22:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0