Match Inställd!

Matchen på Lördag (17/10) blir inte av! Så på lördag får man agera tränare. Det blir kul det oxå att hejja fram sina vänner från klubben. Nu siktar jag på ACBC i Göteborg den 30:e oktober. Som är en 3-dagars turnering.
Det kommer internationellt motstånd så det blir skoj!


Idag har det varit en rolig dag, har chillat hela dagen med Johannes Torres, oxå en boxare i Tensta som tränar med mig på Hilti Stockholm. Han tog mig till det berömda Robbans Pizzeria i Graven (Tumba). Dom va gryymt stora och goda! Vi åt 1 ½ var.
Sen rullade vi hem till honom och softade ner och kollade sjukt roliga klipp på youtube och lite Family Guy!



Imorgon sätter träningen igång igen. kl 9.00 på Hilti Stockholm med min kära pappa som plågar oss! Sen kl 17.00 är det träning med stadslaget på BK Örnen.

Är sjukt taggad på match igen! men måste vänta ca 2½ vecka till nästa. Men det är det väll värt. Saknar rampljuset redan, fast det bara var 6 dagar sedan jag gick match.

Må Bäst!!

ENSAM ÄR ALDRIG STARK!

 

 

 



 


Kommentarer
Postat av: karatemamman

Snygg blogg!!

Jätte bra!

Jag satsar på att köra fullt ut fom nästa vecka ses då.

2009-10-15 @ 17:47:36
URL: http://karatemamman.blogspot.com/
Postat av: Oscar Ahlin

Tack så mycke! =D

absolut! krya på ryggen!

2009-10-15 @ 20:10:34
Postat av: Mikaela Lauren

tråkigt att matchen inte blir av imorgon på Djurgården men spara på krutet till Göteborg. vi syns där!

2009-10-17 @ 00:11:49
Postat av: Oscar Ahlin

a men så e de ibland..

Absolut de ska jag!! =)

det gör vi!

tack så mycke!! må bäst!

2009-10-17 @ 00:14:01
URL: http://oscarahlin.blogg.se/
Postat av: Ismail göteborg

Oscar , varför tog du bort alla inlägg. du ville ju att folk skulle skriva.

Dålig förlorare

2009-11-04 @ 23:03:25
Postat av: Oscar Ahlin

Haha Ismail. men de där med internet e lite coolt va. du kan trycka på inläggen på sidan på "Fight Schedule!" så ser du de ni har skrivit.. haha. va inte så stor i munnen. förstår inte den där kaxigheten. haha

kolla upp saker innan du öppnar munnen.

Ha de bra.. :)

2009-11-05 @ 15:34:28
URL: http://oscarahlin.blogg.se/
Postat av: Ismail göteborg

jag skiter i dig oscar och philip. tro inte jag är nån vän till honom.. Jag menar bara att Philip vann. Du bara rullar som att du är förvirrad. du tror att du är ett grymt proffs, men tyvärr så är du närmare diplomboxare. Man måste slå och träffa tydligt för att få poäng.

2009-11-05 @ 17:55:30
Postat av: Oscar Ahlin

Tack så mycket.. jag har aldrig sagt att jag är "ett grymt proffs".

förstår bara inte varför du är sur och bitter.

Tack jag är glad om du tycker att jag är som en diplomboxare. :)

2009-11-05 @ 19:44:47
URL: http://oscarahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0