Match i Vårgårda För TT

Hejsan!
Än engång vart det tyvärr ett sent inlägg. Men kom hem för ett litet tag sen från Vårgårda, som ligger långt härifrån (ca. 4 timmar med bil). Fem stycken från Tensta BK hade fått match, det var Johannes Torres, Farhan Mohammed, Yassin Ali, Victor Mourad och Kiavash Sarafraz. Det resulterade i fyra vinster och en enda förlust. den förlusten vad med domar rösterna 2-1! Farhan Mohammed fick pris som "Galans Bästa Boxare"! Tensta BK blev vald till "Bästa Lag/Klubb". Alla som vann, vann på poäng och gjorde tuffa samt bra matcher. Sen får vi absolut inte glömma Victor som inte fick segern hos domarna, jag såg bara sista ronden och då körde han väldigt bra! Stark insats av Tenstas Victor "Victory" Mourad!














Tyvärr hade jag inte bilder från alla matcher, hjälpte till att värma och hämta handskar så han bara foto de två sista matcherna.

Tack Pappa Ahlin, Tonton Semakala och Johannes "Joe" Beyeen för bra coaching och en fin dag!

Lyckad dag för Tensta BK, men massa fina matcher. På torsdag åker vi till Göteborg. tre dagarsturnering. Det kommer bli kul. Nu har jag en hård träningsvecka framför mig för nu ska de bli massa hårda träningar och mindre mat. Nu är det fokus som gäller!

God natt!


ENSAM ÄR ALDRIG STARK!







Kommentarer
Postat av: Gifflar e mitt liv aka Stefano

tungt, bra jobbat killar!

2009-10-25 @ 00:35:02
Postat av: Oscar Ahlin

det gick bra! alla gjorde bra matcher. Stefano nån gång får du hänga med och kolla live.. ;)

2009-10-25 @ 00:57:53
URL: http://oscarahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0