Lördag


Hejsan!
Den här lördagen har varit händelserik! Dagen började med invägning på Djurgårdens IF för våra diplomare och matchboxare från Tensta BK. Alla fixade invägningen utan problem. Av tre diplomboxare så vann två, och Ahmed som förlorade, förlorade en jämn match. Sinah och Alex gjorde jätte bra matcher och var helt överlägsna! Sen matchboxarena Victor Mourad och Kiavash Sarafraz gjorde båda gryma ma matcher. Victor mötte en hemmaboxare och förlorade med poängen 1-2. Kiavash mötte en mer rutinerad boxare än han själv och gjorde en bra match och vann med poängen 2-1. Grattis Tensta!
Det var Jag, Pappa, Farhan Mohammed, Samuel och Simon som hjälpte Tensta boxarna fram till matcherna med uppvärmning och massage.



Nu är det kväll, jag och Simon är hemma hos mig och tar det lugnt. idag är det sista onyttiga dagen innan jag börjar med att hålla bättre kost. Så vi festar med läsk, choklad och bullar! Underbart! Och ni som känner mig ganska bra vet ju vilka bullar jag är torsk på, GIFFLAR!


Ha en trevlig och skön Lördagskväll!

ENSAM ÄR ALDRIG STARK!

 


Kommentarer
Postat av: armineee

Grattis till framgångarna :D

2009-10-18 @ 00:07:17
URL: http://armine.blogg.se/
Postat av: Oscar Ahlin

Tackar! =D

hehe

hoppas du mår bra och tränar på som vanligt.. ;) =D

2009-10-18 @ 00:23:10
URL: http://oscarahlin.blogg.se/
Postat av: Joar

Härligt med en sista skön ätardag :D Kunde inte komma igår då lite grejer kom ivägen, men skönt att det gick så bra för dina fighters Oscar!



Nu är det bara att ladda inför morgondagen!

2009-10-18 @ 13:31:19
Postat av: Oscar Ahlin

aa de e underbart.. käkade och kollade Crank high voltage med simon.. :D förstår Joar.. så e de ibland.. :)

tack tack Joar!

absolut.. ses imorron kl 10 ;)

2009-10-18 @ 13:45:14
URL: http://oscarahlin.blogg.se/
Postat av: Liona

hmm, du glömde att du träffade mig !! :O

2009-10-19 @ 08:34:50
Postat av: Liona

hmm, du glömde att du träffa mig !!:O

2009-10-19 @ 08:36:57
Postat av: Oscar Ahlin

haha a förlåt.. =P

haha

2009-10-19 @ 22:12:07
URL: http://oscarahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0