Imorgon Blir Det GBG

Hejsan!
Idag har de vart en hård dag. Vaknade på morgonen för att röra mig till träningen, ställde mig på vågen och vägde 83.8 kg. Jag åkte till Hilti och trände. Dom som var där var Jag, Joar, Hjalmar, Stefano, Syna, Papy, Ganii och Hakim. Och självklart Pappa


Direkt efter träningen åkte jag och Pappa till Peter Lövgren. Vi fick lite nackar och ryggar knäckta, och som sagt utan Peter hade det inte funkat! Så nu är man 'Fit for fight' till Göteborg.

Sen vart det hemgång för att äta något litet  och vila upp sig till nästa träning kl 15.30 på Hilti än engång.
Då var det träning med Pappa och Micke, en mycket nära vänn till familjen. Så Pappa körde slut oss på plattor.

Var hemma igen runt 18.00 och kom på att det vore riktigt skönt efter passen att gå till Högdalsbadet för att basta och mjuka upp musklerna lite med lite värme, som vi inte får i de här hemska landet. Jag knallade dit och var i bastun ca 30-40 minuter. Vilket var superskönt! Vägde mig på en våg badet hade där och vägde 81.7 kg. Nu på kvällen har jag då belönat mig med lite vätska. Så just ju känns det riktig bra och är grymt taggad till turneringen.

Eftersom vi åker till Göteborg imorgon runt halv 12 tiden så kommer jag ej kunna uppdatera bloggen på 3-4 dagar. Men så fort jag kommer hem så kommer jag självklart komma med lite info om matcherna och hur allting har gått.

Tack för ni läser mig blogg och jag hoppas ni uppskattar den. Ha en trevlig helg och vi hörs snart igen!
Må Bäst!

ENSAM ÄR INTE STARK!

Kommentarer
Postat av: Joar

Skönt att du fick i dig lite vätska! Du krigade verkligen i morse :D Kämpa på nu i GBG, gör oss på Hilti stolta! We have faith in you and Johannes!



LET'S GET READY TO AHLINRUMBLE!

2009-10-28 @ 23:10:12
Postat av: Oscar Ahlin

a de var underbart.. de han inte ens rinna ner i magen..

absolut jag o johannes ska slå dom så dom vet i fortsättningen vilka som kommer från Hilti/Tensta BK ;)



skicka sms och påminn mig om nån vill veta resultaten..

2009-10-28 @ 23:43:16
URL: http://oscarahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0