Helgen Är Här

Idag har vi hunnit med två träningar. På morgonen körde gänget och jag på Hilti, där Pappa körde teknikträning. Vilket var super skoj! Mycket nya tankar och idéer.
Andra träningen så hjälpte jag och Pappa med att hålla i en träning i Ektorp Centrum. Vi körde boxningsträning på en Choy Lee Fut Kung Fu klubb. Vi körde uppvärmning, mage, teknik och lite sparring. Mycket nyttigt och kul!





Jag träffade Tonton i morse för att hämta Matchböcker och massa saker till matcherna på Djurgårdens IF. Det är tre stycken diplomboxare och två stycken matchboxare. Tonton åker med två tjejer (Angelique och Lii) till en tjej turnering i Borås. Så det är Team Ahlin som får hjälpa till imorgon.


Så nu sitter jag med Simon (bästisen från första klass) och tar det lugnt. Han ligger i lumpen men är hemma nästan varje helg så man måste ju passa på att träffa honom!

Och så vill jag tacka Fernando Muñoz för Team Ahlin bilden han fixade till mig och min blogg!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0