Boxning

Hejsan!
Skrev inte igår för att jag hade fullt upp, på morgonen var det träning sedan var det bara att åka hem för att fixa och trixa lite. Och kl 17.30 börjarde jag mitt pass på jobbet. Så nu har jag tid att skriva. Idag hade vi träning kl 9.00 på Hilti. Jag fick reda på igår att min motståndare i Tidaholm har dragit sig ur. Andra gången på två helger! Dagens pass var tungt men som alltid kul och upp piggande. jag sov ca. 4-5 timmar inatt p.g.a. jobbet. Kom hem vid halv 3. Efter träningen var det bara rulla hem och vila. Och jag total slocknade efter ett litet tag.
Hjalmar har snackat om att trycka upp "Team Ahlin" loggan (som Fernando Muños har gjort) på t-shirts och få ut till dom som tränar med oss. Vilket vi ska kolla upp och kolla hur man ska göra med loggan och tröjor och så. Det blir säkert jätte bra! Super kul idé Hjalmar!


Imorgon är det träning kl 10.00 på Hilti så nu laddar jag för den. Johannes Torres går match på lördag så han kör lätt imorgon. Bara för att svettas lite. För viktens skull.

Skriver mer senare eller så skriver jag imorgon.

ENSAM ÄR INTE STARK!





Kommentarer
Postat av: karatemamman

Ja!!! Tröjor,vilken bra ide!!!

2009-10-22 @ 22:13:47
URL: http://karatemamman.blogspot.com/
Postat av: Oscar Ahlin

=)

va kul att du oxå tycker det.. vi ska höra runt lite om man kan få på ett par boxningshandskar på loggan oxå..

så försöker vi fixa det! =)

2009-10-22 @ 22:46:32
URL: http://oscarahlin.blogg.se/
Postat av: Sofie

Good shit! Tyvärr hade jga inte tid att koma på träningen idag:(:( Är det något på helger?

2009-10-23 @ 10:26:46
Postat av: Oscar Ahlin

okej okej.. förstår! =)

ne tyvärr inte.. Johannes går match på lördag. (imorgon) nästa e måndag kl 10.00 =)

2009-10-23 @ 17:23:25
URL: http://oscarahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0