Söndag

Hejsan!
Idag sov jag ut, och tog de lugnt. Kl 17.00 var det träning med stadslaget, denna gång i Narvas lokaler. Vi fick lite information om Brasilien resan. Den 16:e åker vi! Träningen gick bra. Proffsboxarna Badou Jack och Patrick Bogere var där och körde, båda har match i helgen som kommer. Annars var det Jag och Siavash från Tensta BK. Och självklart andra från andra klubbar i Stockholm.
Träningen idag var med som ett extra möte för att vi i "laget" ska lära känna varandra. 

Imorgon hur som helst blir det träning på Hilti. Det ser man alltid fram emot. Pappas härliga pushningar och träningspass. 

Jag vägde mig efter dagens träning och vägde 83.2 kg. vilket jag är väldigt glad över. Trodde jag hade hått upp mycket mer under den veckan som har varit. Så det var en posetiv överraskning!

Nu ska jag lägga mig för att sova och vara stark imorgon på träningen.

Jag har varit super dålig på att ta bilder, ska ladda kameran och ta med den till Hilti imorgon.
Sov Gott!!




ENSAM ÄR INTE STARK! 

 


Kommentarer
Postat av: Gani

hahah shoo model ;)

2009-11-16 @ 02:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0