Onsdag

Tjenare!
Idag har det varit en lugn dag. Det började med Hilti, men idag så agerade jag tränare och fick plåga mina kära kamrater. På träningen var det Hakim, Sofie och Angelique. Sen mötte jag upp Pappa i Gullmarsplan och åkte till vår räddare och nära vänn, Peter Lövgren. Som jag säger varje gång när jag nämner Peters namn så skulle varken jag eller Pappa funka utan honom.

Nu är jag hemma och har ätit. Ikväll blir det jobb på Berns. Jag börjar kl 20.00 så det är ett par timmar kvar. Så man hinner vila upp sig.

Lugn dag idag som jag sa och som ni kan se. Så har inte mycket mer att säga.
Hörs senare!



ENSAM ÄR INTE STARK!

Kommentarer
Postat av: Hassan F

Ensam är inte stark. Det bro på hur man är som person, du kanske behöver 20 personer runt omkring dig för att känna dig stark.

Du grabban sök hjälp de där att vara stark de något man födds med. Man födds naken och ensam och man dör naken och ensam

2009-11-04 @ 22:04:29
Postat av: Oscar Ahlin

Haha okej. om du skulle vara Helt ensam så skulle jag vilja se hur du klarar dig. Om de inte fanns en mamma o en pappa skulle t.ex. du inte finnas. Så lycka till med Macho stilen! :)

Må bäst!

2009-11-05 @ 15:30:15
URL: http://oscarahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0