Brasilien Imorgon

Hejsan!
Idag har jag fixat lite saker inför resan till Brasilien imorgon. Jag åker med Stockholms stadslag. Tyvärr kan inte Pappa följa med, men jag har hans tankar och ord i mitt huvud hela tiden när jag är inne i ringen. Skulle vara tryggt att ha med honom som alltid, men jag får ordna den här resan ändå. Det är Sao Paulo vi ska till.



Imorgon är det träning på Hilti kl 10.00, sen är det bara hem och packa. Planet ska lämna Arlanda kl 19.35, men ska vara där redan innan kl 18.00.

Sen vill jag gratulera Patrick Bogere och Badou Jack som gick match i helgen. Patrick vann på KO i rond 2 och Badou vann på KO i rond 1! Stort Grattis!


ENSAM ÄR INTE STARK!

Kommentarer
Postat av: Annika och Kent

Förstås tänker vi på dig och på att du kommer vinna dina matcher. Buslätt!

2009-11-17 @ 21:33:13
Postat av: Oscar

tack så mycket AEEB! :)

jag har skickat ett mail till er oxå. nu är ju jag lite efter i teden skillndad med er så ni ser ju dagens(tisdag) blogg meddelande. men det ordnar sig!! :) ta hand om er.. hörs säkert imorgon igen.. :)

2009-11-18 @ 01:02:48
URL: http://oscarahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0