Brasilien Dag 3 & 4

Hejsan.
Vi kom hem jätte sent från matcherna igår så han inte skriva. Men det var en kul erfarenhet.  Resan skulle ta ca 1 timme men tog mer för att brassarnas buss gick sönder på vägen. Men till slut kommer vi fram. Det är en stor ring i ett hus som var som en hangar eller något liknande, med hål i taket och inte alls tjocka väggar, vilket var en väldig tur eftersom det var varmt. Vi som boxade var jag, Siavash, Ferdous, Bashir, Babacar, Maja, Juliana, Annika och Redouane. Niklas är/har varit lite sjuk så han hoppade över dagens match och satsar på lördagen.




















Det är från matcherna den 19/11.

Sen har vi dagens uppdatering. Vi fick reda på matcherna idag. Vi ska boxa kl 15.00 på samma ställe som förra matchen. Jag möter denna gång en av killarna jag sparrade första dagen. Även han southpaw. Det blir riktigt kul. Han är lite bättre enligt papprena än den jag mötte innan. Siavash kommer inte boxa p.g.a. sin näsa. Han vilar upp den och satsar på stadskampen om en vecka i Eriksdalshallen mot Rotterdam. Jag vägde efter våran individuella träning 82.0kg, exakt det som vi får väga så det känns riktigt bra! Jag vet att jag små slarvade lite förra matchen men den här gången ska jag göra Team Ahlin glada och stolta.




Min motståndare i match 1, Thiago Lima






81kg Event
Oscar Ahlin Vs. Yamaguchi Florentino
21/11

Så långt har vi kommit på resan och snart är den slut. Saknar Mina nära och självklart Team Ahlin/Hilti med våra underbara träningar! Tack pappa för allt du har lärt mig. Inte ens brasilianarna rör sig som Team Ahlin.

Nu ska jag sova och ladda till imorgon!
God natt!



ENSAM ÄR INTE STARK!

Kommentarer
Postat av: Melissa

Vad söt:) Hoppas du har det bra där borta!

2009-11-22 @ 17:26:38
URL: http://mcofield.blogg.se/
Postat av: stefano

fan va kul oscar, fortsätt skriv o posta bilder, peace

2009-11-24 @ 15:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0