Brasilien Dag 2

Tja!
Idag har vi tränat tre stycken träningspass. Första passet var bara för att komma igång, andra passet v ar med brasilianarna, där fick vi även reda på matcher, Jag ska möta en lång kille som är southpaw (vänsterhänt) imorgon. Invägningen är mellan kl 8-9 lokal tid. Matcherna börjar kl 19.00. Och så har vi sista träningen för dagen och det var en individuell träning i en jätte fin träning/lek park. fanns jogging rundor på 450 m och på 650 meter. Samt utrustning för att köra mage och andra gymnastiska övningar.













Där är gänget som tränar. Killarna jag sparrar med är (i gul tröja) den killen jag ska möta imorgon (torsdag). Andra killen är en super skön lirare som jag har kommit bra överens med även fast vi inte förstår varandra. Han boxar +91kg. Som igår, än engång skön sparring med dom just jag har kört med, det har varit lätt och snabbt oavsett viktskillnad. Men på matchen blir det  annat.

Eftersom jag har haft lite vikt att ta har jag försökt tänkt på vad jag äter nu sista dagen innan invägning. Efter sista träningen vägde jag 81.3kg vilket är bra eftersom dom bjuder på 1kg. Men att tänka på vad man ska äta är väldigt svårt för att det är väldigt god mat här, och de serveras alltid kött vilket jag älskar! Så lunchen idag såg ut såhär.

Hörs imorgon igen!

ENSAM ÄR INTE STARK!


Kommentarer
Postat av: karatemamman

Kötta på!!!!!!!!!!!! :)

2009-11-19 @ 12:16:25
URL: http://karatemamman.blogspot.com/
Postat av: Farhan Mohamed

Faaan vaa sköönt ni haar det däär borta, det ser verkligen grymt ut köör hårt bror å slå ner allt å alla som försöker stå i vägen för dig :) Oscar glöm inte forsätt å skrev det e verkligen dagens högpunkt å komma till datan å läsa om dig å broder näsa :P hahha hälsa han jätte mycket från mig ni e bäästa helt enkelt, ha en super dag å slå sönder de.

2009-11-19 @ 12:20:54
Postat av: kevin sataki

Tjena Oscar du måste smaka den här fett god tycker jag i alla fall.http://www.fightplay.tv/wp-content/uploads/2008/09/n7136758689303565182.jpg

lycka till må bäst. ps! vad tycks om damerna !? ha ha ;) . . . . . . Grymma va det va dom i RIO i alla fall. Hälsa Siavash

synd att ni missar lasse vs george imorgon kan bli kul. ska dit med tonton och joe.

2009-11-19 @ 17:24:34
Postat av: janne grape

hej Oscar kul att följa din utveckling,till mäster boxare,du når snart toppen,kommer ihåg när vi skojade,du var 8-9års åldern,du fick slå mig i"skrinet" jag hade blåmärken kvar en lång tid efter du hade nyp redan då, skönt med en hemsida när det är borta match. vi syns snart hälsningar Janne G

2009-12-04 @ 18:29:49
Postat av: Oscar Ahlin

Hej Janne!

tack så jätte mycket. jag ska göra så gott jag kan, och pappa jobbar med mig varje dag. Det var tider Janne, hoppas du kan komma till Hilti någon dag och köra lite med oss. Vore dunder kul!

Jätte tack för att du skrev det gör mig verkligen glad!

Vi ses och hörs snart Janne!

Stora Kramar!

2009-12-10 @ 11:54:09
URL: http://oscarahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0