Träning & Peter Lövgren

Tjena!
Idag körde jag träningen på Hilti kl 9.00. Pappa mådde inte bra. Vi körde en träning som alla var med och påverkade träningsupplägget för att jag själv ska kunna köra lite själv oxå. Inte bara stå och skrika på dom. Det gick bra. Det var jag, Johannes, Hakim, Joar, Fredrik och Sofie
Imorgon är det träning igen på Hilti kl 9.00 och det blir riktigt kul som vanligt. Hilti-gänget får en alltid att bli på bra humör.






 


Efter det åkte jag till Peter Lövgren. Han hjälpte mig med att knäcka nacken. Det knakade ordentligt. Så om någon har ont i nacke/rygg eller har problem med någon slags skada så är han "the man"! Peter har gjort det möjligt att jag och Pappa kan göra det vi tycker om (vilket jag har sagt förut). Gå gärna in och kolla hans hemsida, där kan du hitta nummer och adress för dom som skulle behöva hjälp av de bästa.

 

 


http://www.lovgrenschiro.com



ENSAM ÄR INTE STARK!

Kommentarer
Postat av: Joar

Det var en skoj träning idag! Och imorrn blir det lika galet hoppas jag :D



Ska kolla upp din kiropraktor, behöver fan också knäckas känner jag!

2009-12-16 @ 22:23:47
Postat av: Oscar Ahlin

Kul att du tycker det Joar!

absolut de blir nog värre.. ;)

aa gör det.. och be att få prata med peter för han är grym. det är han som knäcker mig o pappa.. han kan du snacka boxning med oxå. :) super skön kille!

Jag rekomenderar verkligen dig till Peter!

2009-12-16 @ 22:46:59
URL: http://oscarahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0