R.I.P 2009!

Hejsan!
Idag tränade vi som vanligt kl 9.00 på Hilti. Det var jag, PappaJohannes, Eddie och Joar. Vi fick ett skönt teknikpass med mycke roliga nya steg och slag! Imorgon är det den sista december och den sista träningen på 2009. Den träningen kommer bli tuff. Men självklart rolig!


Efter nyår kommer jag börja sparra MMA-fightern Papy "Makambo" Abedi minst en gång i veckan. Då börjar vi med två pass om dagen och hård träning igen. Och självklart nya matcher!

Sammanfattning av året 2009:
11 Matcher. 6 vinster, 5 förluster.

Guld, Mellansvenska mästerskapen
Guld, Falken Cup
Silver, ACBC
Brons, Algirdo Sociko Bokso Turnyro (Litauen)
+ Deltagit i Governor Cup i S:t Petersburg och två matcher i Brasilien.















Nu när 2009 lider mot sitt slut, så jag vill passa på att tacka ALLA som har hjälpt mig!

AEEB!

Lövgrens Chiropraktorklinik
!

Hellstone Music
!

Och en hel del privatpersoner!

Hilti Stockholm
!

Tensta BK
!






Ett stort lycka till, till alla mina vänner och alla fighters med ett lyckat och glatt 2010!
 





ENSAM ÄR INTE STARK!

Kommentarer
Postat av: Lisabell Hellsten

Fint skrivet och tack för att du nämner oss :) Vore kul att kolla nån match du går nån gång! Jag boxas ju lite nu men jag är inte så bra men jag försöker :p Ha det fint och hälsa farsan, kram från mig, Challe och pappa på Hellstone

2010-01-04 @ 02:17:02
Postat av: Oscar

Tack Lisabell!

Självklart nämner jag er! ni har alltid hjälpt mig och gör det fortfarande det.

absolut ska säga till när det är något i Sthlm. Kolla in bloggen för här kan ni få reda på lite fakta om matcher och så oxå! :)

mycke bra! hoppas det går bra o du kämpar på!

det ska jag göra! Pappa hälsar tillbaka! och stora kramar till hela familjen Hellsten!

2010-01-05 @ 22:18:25
URL: http://oscarahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0