Resultat m.m.

Hejsan.
Var på ett möte i Tensta BK igår. Fick reda på att jag har match den 16:e januari! Super kul!

Sen pratade jag med MMA-fightern Papy Abedi idag och han berättade om matchen han gick i helgen, Papy vann på K.O. i Rond 1, efter 3 minuter! Stort Grattis!!!
Papy kör mycket boxning med mig och Pappa. Duktig fighter och en väldigt bra sparring partner och vänn.


Sen snackar vi i boxningsgruppen på Hilti om att göra ett par Team Ahlin t-shirts. Försöker få tag i vissa människor som kan göra det möjligt. Så det ska vi jobba på så vi kan ha några t-shirts till i början på nästa år.

Imorgon är det träning på Hilti kl 9.00. Ska bli kul att träffa "familjen" igen!


ENSAM ÄR INTE STARK!

Kommentarer
Postat av: Annika

Vad bra att du snart har match igen. Då går du väl inte helt loss på julbordet, ränker jag ;-)

2009-12-16 @ 10:16:30
Postat av: Oscar Ahlin

Jooo de e bra.. så man inte går upp föööör mycke! :)

nej jag håller mig liiite iaf! :)

2009-12-16 @ 12:53:33
URL: http://oscarahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0