Julbord, Träning & Uppvisning

Hejsan!
I tisdags var Jag, Pappa och Kent Einarsson (Mr AEEB) på julbord med Punchpralinerna. Vilket var jätte roligat och massa glada miner. Kent vann två st ringside biljetter till landskampen Sverige vs England i Eriksdalshallen nångång i slutet av januari. Vi alla åt och mådde bra! Stort tack till Kent som bjöd oss på detta.


I veckan nu har vi kört jobbiga träningar på Hilti. Pappa har rent utsagt kört skiten ur oss vilket är underbart, Efter! Som vanligt är det skön stämning och roliga pass.

Nu på lördag har Johannes Torres match i månadens "Månadsboxning". Som arrangeras i Örnens Boxningslokal. Det blir match nummer 7 för Våran Torres! Förhoppningsvis kommer jag gå en uppvisningsmatch där oxå, mot Stephen Ablorh. Som oxå tävlar för Tensta BK.

Jag vill oxå tacka alla som tar sig tid för att besöka sidan och skriva inlägg. Jag ska skärpa mig, och uppdatera bloggen oftare.

ENSAM ÄR INTE STARK! 



Kommentarer
Postat av: Annika

Är bilden från i tisdags? Kul att T hade på sig västen :-)

2009-12-10 @ 14:28:52
Postat av: Alex

HEJA OSCAR HEJA OSCAR =D

HEJA OSCAR HEJA OSCAR =D

HEJA OSCAR HEJA OSCAR =D

HEJA OSCAR HEJA OSCAR =D

HEJA OSCAR HEJA OSCAR =D

HEJA OSCAR HEJA OSCAR =D

2009-12-10 @ 23:25:05
Postat av: Oscar Ahlin

Bilden är tyvärr inte från i tisdags. men Pappa har alltid på sig västen. det är hans ögonsten! :)

2009-12-11 @ 13:32:32
URL: http://oscarahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0